2011. július 18., hétfő

Filmes Idézetek

A Jóisten a saját hasonlatosságára engem is megteremtett. (Indul a bakterház)
Ne légy olcsó szlogen, hisz te vagy a költészet. (28 nap)
Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír! (Rém rendes család)
A mamám mindig azt mondta, hogy mindig az a hülye, aki mondja. (Forrest Gump)
Rendőrök üldözés közben: -Marhára tud vezetni a srác. -Hogy mit mondtál? -Hogy biztos csak a kocsin múlik. (Tolvajtempó)
Tilos : a pia a drog a csók, a tetkó, a piercing, a rituális állatáldozás bármely formálya! Te jó ég még ötleteket adok nekik! (10 dolog amit utálok benned)
Halálom napján korán keltem. (Amerikai Szépség)
A tegnapi egy egyszeri ösztönös dolog volt, amit a súlyos, feszültségekkel teli szituáció váltott ki. (Bosszúból jeles)
Dombon ülő fűcsomó legyek ha ezt érti!(Taxi 2)
Meg akarsz ölni? Tépj egy számot és állj be a sorba! (Cliffhanger)
Ez az én körhintám és akinek nem tetszik az faragjon magának saját falovacskát. (Csőre töltve)
Majd megmondom mit gondolok ha valaki fizet azért hogy gondolkozzak (Ford Fairlane kalandjai)
Egyetlen lélegzet a hajfürtje illatából, a szája egyetlen csókja, a kezének érintése többet ér mint az egész öröklét! (Angyalok városa)
Az ajándék szép szó, ha megtartják! (Forrest Gump)
Még egy kávé és teret váltok (Star Trek - Voyager)
"A város, amit épít, az én nevemet viseli majd. A nő, akit szeret, az én gyermekemet hordja majd!" (Tízparancsolat)
"A nagy istenek néha megbocsátják, ha elárulják a titkaikat. Az emberek soha!" (Fáraó)
Én nem leszek gyenge láncszem! (Egyiptom Hercege)
Elnézést, mit mondott? Nem értettem amiatt a félig megrágott tehén miatt ami a szájában bukfencezik evés közben...(Beépített szépség)
Társadalmunk sajnos pozitívan diszkriminálja a bunkó hímeket! (10 dolog amit utálok benned)
Szavaid leperegnek rólam, mint kacsa a nokedlit. (Rém rendes család)
Csak ha ő lenne az egyetlen nő a világon... és birka se lenne... van birka? (10 dolog amit utálok benned)
Egy mi csak ma tudható: szeretni kell és szeretve lenni jó. (Moulen Rouge)
Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs. (Harcosok klubja)
Múltkor láttam anyádat kukázni. Kérdem mit csinál, azt mondja költözöm. (Zsákolj ha tudsz)
Akkor nősz fel, ha rájössz, hogy meg fogsz halni! (A holló)
Mi állítja meg a zuhanó liftet? A pince. (Speed)
Szokott rulettezni? Adok egy tanácsot: mindig a feketére tegyél! (57-es utas)
A halál csak a kezdet! (A múmia)
"Én vagyok Egyiptom!" (Egyiptom Hercege)
"Nekem nem parancsol senki. Nem érinthet fenyegetés. Én vagyok a felkelő és lenyugvó nap. Én vagyok a fáraó!" (Egyiptom Hercege)
"Nem az a kérdés, szükségesek-e ezek a piramisok. Arról van szó, hogy a fáraó akarata, ha egyszer kimondta, be is teljesedjék. Ezért hát, Pentuer, es a piramis nem a sírja, hanem az akarata Kheopsznak." (Fáraó)
"Kétfajta ember van: akinek meg van töltve a pisztolya, és aki ás. Te ásol." (A Jó, a Rossz és a Csúf)
"Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik." (A gyűrű szövetsége)
"Nem mondom hogy ne sírjatok, mert nem minden könny keserű." (A király visszatér)
Megajándékozlak kedvenc csillagunk Elendir fényével, fényeskedjék neked a sötétbe ha már minden más fény kialudt.(A gyűrű szövetsége)
Kék virág, piros tüske, kék virág, piros tüske, de jó lenne, ha nem lennék színvak. (Shrek)
Hogy mi is az irónia? Ha egy csapat idióta egy olyan bandának táncol egy repülőn, akik arról híresek, hogy lezuhantak... egy repülővel. (Con Air)
Mi a pálya Eddie?- Méla csönd és hullaszag... (Tolvajtempó)
Tudja kend nénémasszony, magának olyan jó színe van, olyan szép sárga...tudja mire gondolok!? (Indul a bakterház)
Lehet, hogy az érzelem annyira erős, hogy a test nem bírja féken tartani. A lélek és az érzések átveszik az irányítást és a test sírni kezd! (Angyalok városa)
Két dologtól rettegek. Az egyik az atomháború... (elhallgat) ...és, mi a másik? - A CIRKUSZ!!! (Austin Powers)
"Tanítványodként hagytalak ott, s most én vagyok a mester..." (Csillagok háborúja IV.)
Amikor már évek óta úgy kelsz föl, hogy minden áldott nap, minden csatát meg kell nyerni, mindig be kell bizonyítani, hogy te vagy a legjobb. Nagyon elkezdtem félni, hogy...mi van, ha nem én vagyok a legjobb? Nem akartam félni...(Kontroll)
Ne sírj csezd meg, hanem élj! (A nagy hátraarc)
"A fájdalom csak a kezdet.A halál csak a kezdet.Öljük meg magunkat a boldogságért!" (Harcosok klubja)
Mit csinálsz? - Játszom a vagányt! Mert aki itt nem vagány, azzal kibasznak! (Tanú)
Egy társadalom zuhan lefelé. És miközben zuhan, egyre azt ismételgeti: EDDIG MINDEN RENDBEN. EDDIG MINDEN RENDBEN. EDDIG MINDEN RENDBEN. - Nem a zuhanás számít. A leérkezés." (Gyűlölet)
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!" (Blöff)
"Álmos főm már le, ledobbant mikor ím, valami koppant künn az ajtón mintha roppant halkan roppanna a zár..." (A Holló)
"-Most majd megszidsz, hogy mit keresek éjjel a temetőben, igaz? -A legbiztonságosabb hely a világon. -Mert itt csak halottak vannak." (A Holló)
"- Mi a kedvenc horror filmed? - Az életem." (Sikoly 3)
"Na ha a 2.randi után nincs csók, akkor régimódi vagy. Ha a 3. után sincs, akkor meleg." (40 nap 40 éjszaka)
"-Szép hosszú a lába! -Tudom, most hosszabbítattam meg, így egészen a csípőmig ér." (Nagy durranás)
"Két dolgot utálok : ha valaki intoleráns más országokkal, és a hollandokat" (Austin Powers: Aranyszerszám)
"- Miért pont Üvegtigris? - Mér? Mi legyen? Fapuma...?" (Üvegtigris)
  • "- Biztos kiszagolja a kábítószert?
  • - Ez a kutya itt beleszagol a levegőbe és kiszúr egy titkos kokainüzemet Tichuanában!
  • - Úgy néz ki, mint aki szedi.
  • - Adj neki parancsor, ugrani fog!
  • - Ez? Egy fenét. Kutyus, ölj! ...
  • - A feküdj praktikusabb lett volna.
  • (Kutyám Jerry Lee)
"Depriorizáljuk a folyamatban lévő folyamatokat az ismételt priorizáláshoz?" (Harcosok klubja)
"Hogy van a latin házi? - Az ebusz sajnusz megzabálusz. - Mivan? - Azt mondtam megette a kutya, latinul. Vicc volt. - Áááá...latin humor, nagyon humoros" (Amerikai Pite)
"Őrültség? Nem. Az lenne az őrültség, ha egy fél antiloppal a fejeden járkálnál az utcán, miközben azt mondogatnád: Én egy hörcsög vagyok! Én egy hörcsög vagyok!" (Drágám add az életed!)
"Van, amikor az embernek nincs elég köve." (Forest Gump)
  • -Segítség, kifogunk halni, ki fogunk halni!
  • -Gyerekek, most mennünk kell, majd este játszhattok kipusztulósdit....
  • (Jégkorszak)
"Tudják, mi a legjobb a fájdalomban? ... Abból érzik, hogy még élnek." (G.I. Jane)
"Minél magasabbra mászik egy majom, annál többet látni a seggét...." (A fülke)
"Mindenki arra született, hogy azt tegye amire született..." (Matrix: Újratöltve)
"-Tudtam, hogy az én lányom, de nem sejtettem, hogy az apja vagyok!" (Oscar)
"Sárkány van nálam, és nem félek használni!" (Shrek)
  • -Nem jól hallasz?!? Eláruljam miért? Mert az ágyú ott dörög, a vonalnak azon a végén, és itt robban a lövedék, ezen a végén! Nem a németek vannak itt! Mi vagyunk itt! Mulligan, minket bombázol te marha!!! (kicsivel később)
  • - Ki az?- Mulligan.
  • - Mit akar?
  • - Bocsánatot kérni.
  • - Anyukájától kérjen!
  • (Kelly hősei)
-Ennyi pozitív kisugárzással nem veszthetünk! (Kelly hősei)
  • -Timon, gondoltál már arra, hogy mik azok a fényes pöttyök felettünk?
  • -Én nem gondolok rá, én tudom.
  • -Oh. És mik?
  • - Fényes bogarak, amik valahogy felragadtak arra a kékes-fekete izére.
  • -Nahát! Én mindig azt hittem, hogy több billió kilométer messzire lévő, izzó gázgömbök...
  • (Oroszlánkirály)
"A mi időnkben gyalog jártunk, mint az állatok! És vizet ittunk mint a palánta!" (Moszkva tér)
"Apu ökölbe szorított keze vagyok..." (Harcosok klubja)
"Amikor Cingár szaxizik, mindig megmozdul bennem valami... egy érzés... hogy megfojtom, vagy valami..." (Üvegtigris)
"-Emberként van nyilvántartva? -Nem... húsos fagyi vagyok." (Ötödik elem)
"Mondott már csődöt? Igen, az egész életem az." (Corinna)
"Ha tudtam volna, hogy akkor beszélek vele utoljára, valami jobbat találok ki." (Forrest Gump)
"Mi van? Rád borult a vitorla? Ponyvalegény! Vagy te vagy a Jediből az Onadin Kenedy? Albino Batman!..." (Úristen@menny.hu)
"Aprócska kalapocska, benne csacska macska mocska." (Macskafogó)
"Az angol történetírok hazugnak fognak nevezni, de a történelmet azok írják, akik felakasztják a hősöket" (Rettenthetetlen)
"Valami nagyon jót tehettem előző életemben......bár ez elképzelhetetlen." (Demolition Man)
Halálosabb is lehet egy csók, ha akarod. (Batman visszatér)
Egy vak asszony Kevin Costnernek: "Maga az Isten küldötte, a megmentőnk."
Kevin Costner: "Nem, én csak egy postás vagyok." (A jövő hírnöke)
"Elvehetik az életünket, de soha nem vehetik el a szabadságunkat!" (A rettenthetetlen)
"Bármikor lehetsz a jobbkezem." (Top Gun)
Az volt a tervem, hogy az összes ajkammal
őt fogom csókolni.(A holtak nem koptatják ruhájukat)
"Azt akarom, hogy ragadjon el a hév, hogy lebegj a mámortól, fakadj dalra, lejts dervistáncot, légy eszelősen boldog, vagy legalább légy rá nyitott! A szerelem szenvedély, megszállottság, mely nélkül nem lehet élni. Azt mondom, légy fülig szerelmes; olyat találj, akit őrülten szeretsz, és aki ezt viszonozza! Hogy találhatsz rá? Hagyjd az eszed! Hallgass a szívedre!... Az az igazság, hogy e nélkül nincs értelme élni. Ha szerelem nélkül mész végig az úton, akkor egyáltalán nem is éltél. De meg kell próbálnod! Ha nem próbálod meg, nem is éltél... Légy nyitott, ki tudja... becsaphat a villám.” (Ha eljön Joe Black)
"A nevem Charles Hirsch Barris. Írtam popszámokat, voltam tévés producer. Felelős vagyok a légkör agyzsibbasztó, gyermeteg szórakoztatással való szennyezéséért. Ezen felül pedig meggyilkoltam harminchárom embert."(Egy veszedelmes elme vallomásai)
Te voltál a béke az örök háborúban... (Trója)
"Maga az a fajta vesztes, aki nem veszi észre, hogyha győzött!" (Alkonyattól pirkadatig)
"A félelem nélküli ember a reményt se ismeri..."(DareDevil)
Szeretet csak egy szó. Ami számít a szó mit maga jelent.(Mátrix: Forradalmak)
Nem a tulajdonságaink határozzák meg, hogy kik vagyunk, hanem a döntéseink.(Harry Potter és a Titkok Kamrája)
"Megéri-e Róma egy becsületes ember életét?
Valaha hittünk ebben.
Hadd higgyünk benne újra!
Róma katonája volt. - Adjátok meg neki a végtisztességet." (Gladiátor)
„A halál mindenkire rámosolyog. Az ember nem tehet mást, mint visszamosolyog.”  (Gladiátor)
"Lassan lejár önmagasztalásod ideje … Fenség." (Gladiátor)
Én már öltem. Hallottam halálhörgést. Láttam halálos sebet. Nincs benne semmi magasztos, semmi költői! Azt mondod, meghalnál a szerelemért, de nem tudsz semmit a halálról, és nem tudsz semmit a szerelemről! (Trója)
Eszedbe jut néha az a parkbeli este?
Alig ismerlek. Még az apád keresztnevét sem tudom. Nem tudom, volt-e
valaha fogszabályzód vagy kontaklencséd, és fogalmam sincs róla,
hogyan lett belőled esküvőszervező. De ismerem az arcod minden
hajlatát. Minden aranypöttyöt ismerek a szemedben.
És tudom, hogy az a parkbeli este életem legszebb estéje volt... (Szeretném, ha szeretnél)
Az embert megigézi az örökévalóság, s ezt kérdezzük magunktól:
vajon visszhangot vernek tetteink az évszázadok során át? Hallják
nevünket idegenek, ha már rég nem leszünk? Tudják majd, kik voltunk?
Mily bártan harcoltunk, s mily lángolón szerettünk? (Trója)
"A régi álmok jó álmok voltak. Ugyan nem váltak valóra, de jó, hogy voltak." (A szív hídjai)
"Ha a Menny minden ruhája az enyém volna,
megmunkálva arany és ezüst fényekkel;
szép kék, áttetsző és fekete ruhák,
az éjszaka és a fény gyönyörű ruhái.
A lábad elé teríteném minden ruhámat,
de én szegény vagyok, csak álmaim vannak,
ezért az álmaimat terítem a lábaid elé.
Óvatosan járj, mert az álmaimon lépkedsz."
(Csillagok szerelmese)
Az egyik pillanatban még élvezem az életet, a következőben pedig nem értem, hogyan élhettem eddig nélküle! (Randiguru)
Az életet nem a lélegzetvételek száma határozza meg, hanem az
amikor eláll a lélegzeted!  (Randiguru)
"A szerelem olyan, akár a szél: nem láthatod, de érzed!" (Séta a múltban)
"-Vagy őrültek vagyunk, vagy zsenik.
-Különös, milyen gyakran jár együtt ez a két vonás." (A Karib-tenger kalózai: A fekete gyöngy átka)
"Te karddal, én fortéllyal küzdök. Mindenki azzal, amit az istenek adtak neki." (Trója)
" 'És most nézz körül a vámpír szemével!'
- És mit látott?
- Arra nincsen szó. Kérdezze az eget, hogy mit lát! Ember ezt nem
foghatja fel. A szobor mozdulni látszik, mégi mozdulatlan. A világ
megváltozott, mégis ugyanaz maradt. Én, az újszülött vámpír sírva
csodáltam a gyönyörű éjszakát." (Interjú a vámpírral)
"Másnap reggel még nem voltam vámpír. Végignéztem emberéletem
utolsó napfelkeltéjét. Ma is pontosan emlékszem rá. De elfelejtettem
minden azelőtt látott napfelkeltét. Akkor, utoljára úgy bámultam a
hajnal fenséges csodáját, mintha először látnám. Azután búcsút vettem
a napvilágtól, hogy az lehessek, ami ma vagyok."
(Interjú a vámpírral)
„Marge, hány gyerekünk van? Áhh, nincs idő megszámolni. Saccolok, úgy kilenc...” (Simpson család)
„Átlátok rajtad, mint sajtos szendvics a folpackon!” (Sziki-szökevény)
„Ha nem jönnék vissza 5 percen belül, várjatok tovább!” (Ace Ventura)
"A bátorság nem a félelem hiánya, hanem a tudat, hogy létezik fontosabb dolog, mint a félelem." (Neveletlen hercegnő)
-Egyszerűen jobban szereted őt. Ismerd be!
-Nem Lowenstein. Csak régebb óta...
(Hullámok hercege)
"A mama azt szokta mondani, az élet olyan,mint egy doboz
bonbon: Nem tudhatod mit veszel belőle!" (Forrest Gump)
Nem ellenségek vagyunk, hanem barátok. Nem szabad
ellenségeskednünk, lehetnek közöttünk feszültségek, de a szeretet
sohasem törhet meg. Az emlékezet titkos húrjai meg-megpendülnek
midőn jobbik természetünk lágyan megérinti őket. (Amerikai História X)
"Összegyűjtöttem, hogy mi tetszik benned.
Az első ötöt nem olvasom, az mind testrész..." (Szívem csücskei)
"Gyűlölöm a szavaidat, a hajadat, s mit érzel
Gyűlölöm ahogy vezetsz, azt is ahogy nézel
Gyűlölöm cipőd, s ha átjár tekinteted tőre
Gyűlöletem oly heves hogy rímet hányok tőle.
Gyűlölöm ha hazudsz, azt is gyűlölöm, ha nem
Ha miattad nevetek, vagy ha könnyes lesz a szemem.
Gyűlölöm, ha nem hívsz fel, ha nem nézel felém,
És gyűlölöm, hogy nem gyűlöllek, cseppet sem, szemernyit sem,
Nem gyűlöllek én." (10 dolog amit utálok benned)
"Aztán meg jött Micimackó, hogy megtalálta a farkmat és egyfolytában Fülesnek szólított. Nem vagyok én bagoly!"  (Shrek 2)
Én meg nem tudom kimondani azt, hogy croissant. Oh, Istenem! (Jóbarátok)
„Ha szerelem nélkül mész végig az úton akkor nem is éltél.” (Ha eljön Joe Black)
"A szerelem szenvedély, megszállottság mely nélkül nem lehet élni." (Ha eljön Joe Black)
"Azt tapasztalom, a tapasz tapad nagyon!"  (Angyalok városa)
"De nincs a szavaknak, az érzelmeknek, vagy a zenének olyan keveréke, amely megközelítené az érzést, hogy ott vagy és élsz, a világnak abban a térbeli és időbeli sarkában." (Félelem és reszketés Las Vegasban)
"Az igaz ember járta ösvényt...mindkét oldalról szegélyezi az önző emberek igazságtalansága...és a gonoszok zsarnoksága. Áldott legyen az, ki az irgalmasság és a jóakarat nevében, átvezeti a gyöngéket a sötétség völgyén, mert ő valóban testvérének őrizője... és az elveszett gyermekek meglelője. Én pedig lesújtok majd Te reád hatalmas bosszúval...és rettentő haraggal...és amazokra is akik Testvéreim ármányos elpusztítására törnek! És majd megtudodjátok, hogy az én nevem az Úr...amikor szörnyű bosszúm lesújt rátok!"  (Ponyvaregény)
"Titok, hogy ki vagy. Rejtély, hogy ki voltál. Az életed múlik azon, hogy ki leszel!" (Azonosság)
"Ha te nem volnál, érzéseim csak a régmúlt érzések árnyképei volnának!" (Amelie csodálatos élete)
"Ha a padlón vagy... Szedjél föl onnan valamit!" (Üvegtigris)
"Ott van a fában, ami a kandallóban ég, és a tűz fölé akasztott üstben; ott rejtőzik a széked alatt és az asztal alatt és a lepedő alatt az ágyadon. Sétálj bár fényes nappal, a sötétség árnyékként követ téged, talpadhoz tapadva. ... s a legragyogóbb fény veti a legsötétebb árnyékot..." (Star Wars: A sith-ek bosszúja)
„Türelmes, az légy, míg az iszap leülepszik és kitisztul a víz.” (Star Wars)
"Nem mondom azt, hogy nem tudok nélküled élni. Mert tudok. Csak nem akarok." (Azt beszélik)
"Mutasd meg azt, ki nem kerget ábrándokat, s én mutatok egy boldog embert.
Ám az ember igazán csak álmában szabad, így van ez rég, s örökre így marad." (Holt költők társasága)
„Nem láttam még vadat amely szánná magát,
A madár fagyottan zuhan le az ágról
De sosem gondolt rá ,hogy sajnálja magát.” (G.I.Jane)
"-Maga az alkalmatlan ember az alkalmatlan helyen és alkalmatlan időben!
-Tudom, erről szól az életem." (Die Hard 2)
"Jöjj, gyermek, messzi tájra
Zúgó vizek otthonába
Tündér vezet, fogja kezed
Mert a földön oly sok a jaj,
fel sem foghatja eszed." (A.I. - mesterséges értelem)
"Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha a szeretetünk sosem szűnik. A házak leágnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart."
(A holló)
Mindenkinek megvan az időgépe. Ami visszafelé visz, az az emlék, ami előre, az az álom." (Az időgép)
Találd meg önmagad és legyen célod vele! (Séta a múltba)
"Ha valaha elbeszélik történetemet, mondják el majd, hogy óriások közt éltem. Az embr úgy kél és dől, akár az őszi búza, de néhány név soha nem merül feledésbe. Mondják el majd, hogy láthatam Hektort, lovak szelidítőjét. És mondják el, hogy Akhilleusz korában éltem." (Trója)
"Estére nem lesz szemed, se füled, se nyelved.
Vakon, süketen, s némán jársz majd a holtak közd, hogy tudják:
Ez itt Hektor, aki azt hitte, megölte Akhilleuszt!" (Trója)
"A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál.
A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat…” (Star Wars: A Sith-ek bosszúja)
"A halottaink a síron túl is szólnak hozzánk, ezt nevezzük
lelkiismeretnek!"
(X-Akták)
"Nagyobb kárt okozhatsz, mint amikor Napóleon bevonult
Egyiptomba!"
(Magnum)
"Aminek jönnie kell, jönni fog, és ha itt lesz, szembe kell nézni vele." (Harry Potter és a Tűz Serlege)
„A valóság sokkal klasszabb lehet a képzeletnél!
Az élet néha ködös, néha dögös!
Ha boldog vagy az egész világ New York!
Az álmok fontosak, egy napon mikor nem is kutatsz utánuk, rád találnak!” (Egy hisztérika feljegyzései)
"Legtöbbször nem látom az erdőt a sok gyökértől!" (Randiguru)
"A remény él legtovább!" (Dawson és a haverok)
"Vedd el, ami kell és vissza ne add!" (A Karib-tenger kalózai: A fekete gyöngy átka)
"Az életet nem kell túl komolyan venni... úgysem ússzuk meg élve." (Buliszervíz)
"A kamera nem hazudik, akkor sem ha csal!" (Az utolsó pillanat)
"Mit életünkben teszünk, az az örökkévalóságban visszhangzik..." (A gladiátor)
„Nem szabad félned a kudarctól, játszd végig a játékot!” (Los Angeles-i tündérmese)
"Szeretem a finom árnyékát annak, aminek ő akar látni engem." (Összeesküvés elmélet)
"Az igazság olyan takaró, ami alól kilóg az ember lába. Az ember hiába rángatja, valamilye mindig kilóg alóla, akárhogy cibálja ,valamilye mindig fázni fog attól fogva, hogy először felsírunk, egész addig míg utolsót sóhajtunk nem takarja csak az arcunk, amikor szűkölve, nyüszítve sírunk."(Holt költők társasága)
"Aki szeret, szeressen.
Aki nem szeret, annak az Isten fordítsa felém az arcát.
Ha nem boldogul az arcával, fordítsa el a bokáját, hogy a bicegéséről felismerjem."
(Ég velünk)
„Amit nem tudsz megoldani, azt ki kell bírni!” (Túl a barátságon)
"A boldogság sokkal jobb, mint az igazság!" (Galaxis utikalauz stopposoknak)
"A bolondok felismerik egymást!" (Elemi ösztön)
"Azok vagyunk, amit védünk"  (A Da Vinci-kód)
"Sprechen Sie New Yorker?" (Madagascar)
"Ne a haláltól félj, hanem a meg nem élt élettől." (Örök kaland)

1 megjegyzés:

  1. Azt nem tudod véletlenül, melyik filmből lehet való ez a jelenet, illetve idézet?
    A lány odalép a fiúhoz (vagy épp fordítva), és ezt mondja:
    "Lehet, hogy ha ezt most megteszem, meg fogom bánni. De tudom, hogy ha nem tenném meg, egész életemben bánnám." És megcsókolja.

    VálaszTörlés