2011. július 3., vasárnap

Való Világ Idézetek- "Bölcsességek"

 VV5.

Ez az én szuvenír véleményem (Anikó)
Ez effektív nem jogos (Jerzy)
Nem szeretném, hogy bekiabálás jólétével éljünk itt bent (Gigi)
Nem szívesen adnám ki a kezemből..., de az orrára rendelkezésére bocsátom (Alek)
Nem találok olyan magyar szót, amit erre ki tudnék fejezni, pedig a magyar az egyik legválasztékosabb szó (Laci)
Nem tudtam, hogy az bőrszolgálat ilyen mulasztást hajtott végre (Alek)
Nem vagyok a csicskád, azt nagyon jól megmondtam neked! Nemhogy a rajparancsnokom nem ...

VV4.

Köszönöm szépen az elismerő szavazatokat! (Gigi)
Látom rajtad, hogy olyan feszület van benned (Laci)
Láttad a fejét, hogy hogy elvetemült? (Éva)
Lenne egy kutya, amit rögtön szerválnék (Szandi)
Maga miben különbözik, mint a többiek? (kiképző gyökérzet)
Magam alatt vágom a fejszét (Oli)
Mániákus szabályszegésed ... kiéleződik (Alek)
Már tényleg akkora nyomás uralkodik a fejében (Alek)
Még 12 napig tehetik próbára az intelligenciahányadosukat (Lilu)
Még a barátkozást is...

VV3.

Ez egy biológiai megfogalmazás, egy hímivarsejtet foglal magában [a nyikhaj g**i] (Alek)
Ez egy idegesítő kommunikáció (Alek)
Ez egy kíváncsi dolog lenne számomra (Alek)
Ez egy másik szemszög (Jerzsy)
Ez már a sok! (Anikó)
Ez meg itt röhörészik meg kuncorászik (Éva)
Ez nekem a lovaglópálcám! (Alek)
Ez nekem az elvemmel szembe' van (Szandi)
Ez nem egy szöveg konkrétan, ezek sorok (Jerzsy)
Ez nem fog menni, mert ma önkielégítettem (Jerzsy)
Ez rám nagyon rosszul érint...

VV2.

Az építő jellegű kritikám sírásba fakadt (Alek)
Az meg már trégent (sic!) rossz (Alek)
Az ő idegei sem voltak a topon (Éva)
Az, hogy maga védekezik, én arról nem tehetek (Jerzsy)
Azért jöttünk, hogy segítsünk... már ami tőlünk kifér (Laci)
Azok a geszti...lukások, azok az arckifejezések! (Béci)
Azt mondjuk beszabhatjuk (hogy hányszor alszunk együtt) (Gigi)
Be is írtuk a naplóba a dohányzási tilalmat (Éva - azt akarta/kellett volna mondania, hogy a tilalom megszegését

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése